Blog

NOVINKA Víkendové transformační setkání s Jiřím Ledvinkou
Vysočina 31.5. – 2.6.2024

Kdy: pátek 31.5. 2024 17h (ubytování je možno od 15h)  –  neděle 2.6.2024 15h

Kde: Hotel Skalský dvůr, více zde: web hotelu; mapa zde: Lísek 52, 593 01 Bystřice pod Pernštejnem

Cena: 15 500 Kč (650 €) / osobu / celou akci.
(V ceně je zahrnuto: 2 noci ubytování, v pátek večeře, sobota plná penze, neděle snídaně, oběd, lektorné, pobytová taxa.)

Popis:
Zveme vás na pobyt s Jiřím Ledvinkou na Vysočinu.

Dopřejte si víkend v hotelu v srdci Vysočiny, v prostředí krásné přírody, spojený s besedami s Jirkou Ledvinkou.  Můžete se zde hojně věnovat i svým tématům na besedách nebo si osobně promluvit s Jirkou.

Během pobytu budete mít dostatek času na procházky, turistiku či sdílení s dalšími účastníky. K dispozici bude stravování, příjemné hotelové ubytování a přátelská atmosféra naší komunity.

Začíná se v pátek 31. května a večeří od 18 h (ubytování je možné od 15 h) a konec je v neděli 2. června kolem 15h.

Každý večer se můžete těšit na besedy ve stylu, jak jste zvyklí jinde v Čechách či na Slovensku. Dále na spontánní setkání, osobní rozhovory a inspirace… Nechme se překvapit, jak se program a setkávání rozvine, uvidíme na místě. Pobyt není určen pro děti.

Ubytování:

Hotel Skalský dvůr nabízí komfortní ubytování, které je pro vás zajištěno na jednolůžkových pokojích. Po domluvě je možné zajistit dvou či více lůžkový pokoj. V případě tohoto požadavku nás kontaktujte na spoluprace@nadejecloveka.cz Pokoje nabízí nádherný výhled do přírody a jsou vybaveny LCD televizorem, koupelnou se sprchovým koutem a sociálním zařízením.

Hotel leží v malebném zákoutí kraje Vysočina uprostřed luk a lesů na břehu Skalského rybníka. Nachází se na pomezí CHKO Žďárské vrchy a přírodního parku Svratecká pahorkatina mezi Novým Městem na Moravě a Bystřicí nad Pernštejnem.

Ve volném čase můžete využít některé z hotelových služeb, jako je vnitřní bazén (pro hotelové hosty je 1 hodina v bazénu zdarma), sauna, kulečníkové stoly (pool, karambol), stolní fotbal, stolní tenis, elektronické šipky, různé společenské hry a další (poplatky za volnočasové aktivity nejsou v ceně pobytu) nebo se vydat poznávat Vysočinu a využít tipy na výlety. Více informací zde.

Kdo máte hudební nástroj, můžete jej vzít sebou, je možno také vzít si karimatky, pokud byste měli chuť si v rámci pobytu zacvičit.

Standardní ubytování je po jednom člověku na pokoj, ale pokud někdo pojede v páru nebo se domluví, že bude spát s někým na společném dvoulůžkovém pokoji, bude mít cenu pobytu nižší o 1400. Tuto informaci a obě jména v tomto případě nejdříve napište na email technické podpory a vystavíme vám ručně fakturu s nižší částkou.

 

Neobracejte se na nás prosím s žádostmi o domluvení spolujízdy. Z kapacitních důvodů a s ohledem na platnou legislativu, to není možno z naší strany zařizovat.

 

Registrace:
Přes objednávkový formulář níže. Na tuto akci bohužel aktuálně není možné zvolit platbu on-line kartou. Po vyplnění registračního formuláře dostanete do e-mailu instrukce pro platbu převodem.
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu na platby@nadejecloveka.cz

Přihlašování je otevřeno.

 

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o platbě a potvrzení rezervace místa na besedě. Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny. Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a potvrzení rezervace místa na besedě.

Na setkání pak přijďte prosím včas, abyste stihli registraci a začátek akce.

Kontakty na technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

Přihlašovací formulář:

– Formulář je již uzavřen –

NOVINKA – Celodenní workshop pro podnikatele a začínající podnikatele s Jiřím Ledvinkou a hosty
Čechy 9.6.2024

Kdy: neděle 9.6. 2024 od 9:00 do 17:00

Kde: Hotel Akademie Naháč, Chocerady (Komorní hrádek) Mapa: zde

Cena: 7 200 Kč  (285 EUR) /osobu. (Pozn.: ceny těchto workshopů na Slovensku a v Čechách se liší z důvodu odlišných nákladů)

Zveme vás na celodenní workshop s Jiřím a hosty, kde se společně budeme věnovat oblastem, které můžete řešit, jako začínající, či již stávající podnikatelé. Cílem je inspirovat a podpořit váš rozjezd nebo již vaše běžící podnikání, aby vše fungovalo ještě lépe a v lehkosti a hojnosti. Kapacita setkání je omezena na 25 osob.

K dispozici vám budou:

Jiří Ledvinka
– 10 let praxe v práci s lidmi, v osobních i pracovních oblastech
– zkušenost s osobními konzultacemi, online i živými besedami v ČR, SR i zahraničí
– zkušenost s rozvojem podnikání od úplného začátku po s.r.o., jak vlastní, tak u klientů
– hloubková práce s konstruktivním myšlením a propojení s vlastní autenticitou v podnikání

Tomáš Ondrák
– konzultant, kouč, lektor a terapeut s 15 letou praxí z projektového a produktového managementu
– zkušenost s rozjezdem nových firemích oddělení, nových výrobních projektů, nových start-upů
– zaměřuje se na práci s emocemi a konstruktivní komunikaci mezi lidmi, ve vztazích, týmech i se zákazníky
– provede vás tématy ujasnění své vize/produktů/oboru podnikání a marketingu. Jak komunikovat svou nabídku zákazníkům na sociálních sítích a jak se na sociáolních sítích prezentovat.

Obchodník a konzultant
– Více jak 15 let praxe v prodeji a obchodování.
– Zajímá vás, jak mít rozvíjející se obchodní vztahy? Jak prodávat vaše služby či výrobky těm správným lidem i do firem? Jak prodeje nastartovat či rozšířit?
Budete  mít možnost nahlédnout, jaký je současný versus ideální stav vašeho podnikání.
– Získáte povědomí a vhled co dál a jak můžete smysluplně nastavit svůj prodejní proces i péči o klienty.
– Ujasníte si svůj pohled na byznys, aby Vám mohl fungovat lehce. Podíváme se i na to, jak podporovat prodej a byznys v neobchodních profesích.
– Můžete nastartovat nebo rozšířit svoje podnikání tak, aby vám to přinášelo radost i zisky.

 Workshop je koncipován tak, že tématické bloky na marketing, obchodní vztahy a podnikání se prolínají s bloky Jiřího, který je přítomen po celou dobu workshopu.

Věnovat se budeme obecně také tématům:
– Jak vědomě a úspěšně podnikat
– Rovnováze mezi vnitřním a vnějším světem
– Praktickým a organizačním aspektům podnikání
– Marketingu, jako nástroji komunikace a práci se sociálními sítěmi

Aby byl pro Vás tento workshop co nejvíce zajímavý a užitečný,

připravte si prosím předem i vaše individuální situace a otázky, kterým byste se rádi na workshopu věnovali.

Dostanete odpovědi na to, co vás zajímá, co právě vy řešíte a bude dostatek prostoru i pro diskusi a společné sdílení.

Registrace:
Přes objednávkový formulář níže. Na tuto akci bohužel aktuálně není možné zvolit platbu on-line kartou. Po vyplnění registračního formuláře dostanete do e-mailu instrukce pro platbu převodem.
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu na spoluprace@nadejecloveka.cz

Přihlašování je otevřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o platbě a potvrzení rezervace místa na besedě. Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny. Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a potvrzení rezervace místa na besedě.

Na setkání pak přijďte prosím včas, abyste stihli registraci a začátek akce.

Kontakty na technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

Přihlašovací formulář:

– Formulář je již uzavřen –

NOVINKA – Celodenní workshop pro podnikatele a začínající podnikatele s Jiřím Ledvinkou a hosty
Bratislava 23.6.2024

Kdy: neděle 23.6. 2024 od 10:00 do 18:00

Kde: Hotel Bratislava v Bratislavě Mapa: Seberíniho 9, Bratislava

Cena: 6 900 Kč  (270 EUR) /osobu. 

Zveme vás na celodenní workshop s Jiřím a hosty, kde se společně budeme věnovat oblastem, které můžete řešit, jako začínající, či již stávající podnikatelé. Cílem je inspirovat a podpořit váš rozjezd nebo již vaše běžící podnikání, aby vše fungovalo ještě lépe a v lehkosti a hojnosti. Kapacita setkání je omezena na 25 osob.

K dispozici vám budou:

Jiří Ledvinka
– 10 let praxe v práci s lidmi, v osobních i pracovních oblastech
– zkušenost s osobními konzultacemi, online i živými besedami v ČR, SR i zahraničí
– zkušenost s rozvojem podnikání od úplného začátku po s.r.o., jak vlastní, tak u klientů
– hloubková práce s konstruktivním myšlením a propojení s vlastní autenticitou v podnikání

Tomáš Ondrák
– konzultant, kouč, lektor a terapeut s 15 letou praxí z projektového a produktového managementu
– zkušenost s rozjezdem nových firemích oddělení, nových výrobních projektů, nových start-upů
– zaměřuje se na práci s emocemi a konstruktivní komunikaci mezi lidmi, ve vztazích, týmech i se zákazníky
– provede vás tématy ujasnění své vize/produktů/oboru podnikání a marketingu. Jak komunikovat svou nabídku zákazníkům na sociálních sítích a jak se na sociáolních sítích prezentovat.

Obchodník a konzultant
– Více jak 15 let praxe v prodeji a obchodování.
– Zajímá vás, jak mít rozvíjející se obchodní vztahy? Jak prodávat vaše služby či výrobky těm správným lidem i do firem? Jak prodeje nastartovat či rozšířit?
Budete  mít možnost nahlédnout, jaký je současný versus ideální stav vašeho podnikání.
– Získáte povědomí a vhled co dál a jak můžete smysluplně nastavit svůj prodejní proces i péči o klienty.
– Ujasníte si svůj pohled na byznys, aby Vám mohl fungovat lehce. Podíváme se i na to, jak podporovat prodej a byznys v neobchodních profesích.
– Můžete nastartovat nebo rozšířit svoje podnikání tak, aby vám to přinášelo radost i zisky.

 Workshop je koncipován tak, že tématické bloky na marketing, obchodní vztahy a podnikání se prolínají s bloky Jiřího, který je přítomen po celou dobu workshopu.

Věnovat se budeme obecně také tématům:
– Jak vědomě a úspěšně podnikat
– Rovnováze mezi vnitřním a vnějším světem
– Praktickým a organizačním aspektům podnikání
– Marketingu, jako nástroji komunikace a práci se sociálními sítěmi

Aby byl pro Vás tento workshop co nejvíce zajímavý a užitečný,

připravte si prosím předem i vaše individuální situace a otázky, kterým byste se rádi na workshopu věnovali.

Dostanete odpovědi na to, co vás zajímá, co právě vy řešíte a bude dostatek prostoru i pro diskusi a společné sdílení.

Registrace:
Přes objednávkový formulář níže. Na tuto akci bohužel aktuálně není možné zvolit platbu on-line kartou. Po vyplnění registračního formuláře dostanete do e-mailu instrukce pro platbu převodem.
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu na spoluprace@nadejecloveka.cz

Přihlašování je otevřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o platbě a potvrzení rezervace místa na besedě. Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny. Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a potvrzení rezervace místa na besedě.

Na setkání pak přijďte prosím včas, abyste stihli registraci a začátek akce.

Kontakty na technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

Přihlašovací formulář:

– Formulář je již uzavřen –

Živá Beseda s Jiřím Ledvinkou a Jaroslavem Grűnwaldem
Kolín 20.2.2024 od 18:00

Kdy: v úterý 20.2.2024 od 18:00 do 20:00

Kde: Hotel Theresia, Na Petříně 991, Kolín 2, 280 02

Cena: 1111 Kč / osobu (45 €)

Popis:
Zveme vás na společnou besedu Jiřího Ledvinky a Jaroslava Grűnwalda. Akce proběhne naživo v Kolíně.

Zde je odkaz na akci na stránkách pořadatele a také možnost registrace.

https://skutecny-zivot.cz/#seminare

Registrace:
Na stránkách pořadatele na odkazu výše, tam stačí pak napsat na uvedený email.
Naděje člověka není v tomto případě pořadatelem.

Přihlašování je otevřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Na stránkách pořadatele.

– Formulář je již uzavřen –

Hudební akce s Jirkou Ledvinkou a Františkem Klapkou
Mikulov 26.4.2024 od 17:00

Kdy: v pátek 26.4.2024 od 17:00 do 20:00

Kde: Vinný sklípek U Konšelů, Bezručova 543, Mikulov

Cena: 500 Kč/osobu (20 EUR)

Popis:

Nejedná se o besedu, ale o hudební akci, kde vám s Františkem po určenou dobu budeme
pouštět námi vybranou muziku co máme rádi a chtěli bychom vás pozvat ke společnému poslechu.

Především asi rockový, punkový nebo metalový styl, meditační a klidnou hudbu asi moc nečekejte 😊.

Pozor, budeme v kuřáckém prostředí, takže návštěvu pečlivě zvažte: http://www.ukonselu.cz/

Zajištěno vytápění, ale i tak je doporučeno teplejší oblečení s sebou, na místě bude zajištěno i malé občerstvení (škvarková pomazánka, pečivo, sýr, nakládaná zelenina).

Ve sklepě bude možnost k zakoupení – lahvové pivo, víno a nealko nápoje.

Účast je omezena na 50 osob a je možnost i ubytování (musíte si ho ,ale zajistit sami,) např. zde: https://www.mikulov-pension.cz/. Nebo si můžete zajistit ubytování i jinde, dle vlastního výběru.

 

Registrace:
Přes objednávkový formulář níže – u tohoto druhu akce je možná pouze platba převodem.

Přihlašování je otevřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o platbě a potvrzení rezervace místa na besedě. Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny. Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a potvrzení rezervace místa na besedě.

Na setkání pak přijďte prosím včas, abyste stihli registraci a začátek akce.

Kontakty na technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

Přihlašovací formulář:

– Formulář je již uzavřen –

Hudební akce s Jirkou Ledvinkou a Františkem Klapkou
Mikulov 27.4.2024 od 17:00

Kdy: v sobotu 27.4.2024 od 17:00 do 20:00

Kde: Vinný sklípek U Konšelů, Bezručova 543, Mikulov

Cena: 500 Kč/osobu (20 EUR)

Popis:

Nejedná se o besedu, ale o hudební akci, kde vám s Františkem po určenou dobu budeme
pouštět námi vybranou muziku co máme rádi a chtěli bychom vás pozvat ke společnému poslechu.

Především asi rockový, punkový nebo metalový styl, meditační a klidnou hudbu asi moc nečekejte 😊.

Pozor, budeme v kuřáckém prostředí, takže návštěvu pečlivě zvažte: http://www.ukonselu.cz/

Zajištěno vytápění, ale i tak je doporučeno teplejší oblečení s sebou, na místě bude zajištěno i malé občerstvení (škvarková pomazánka, pečivo, sýr, nakládaná zelenina).

Ve sklepě bude možnost k zakoupení – lahvové pivo, víno a nealko nápoje.

Účast je omezena na 50 osob a je možnost i ubytování (musíte si ho ,ale zajistit sami,) např. zde: https://www.mikulov-pension.cz/. Nebo si můžete zajistit ubytování i jinde, dle vlastního výběru.

 

Registrace:
Přes objednávkový formulář níže – u tohoto druhu akce je možná pouze platba převodem.

Přihlašování je otevřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o platbě a potvrzení rezervace místa na besedě. Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny. Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a potvrzení rezervace místa na besedě.

Na setkání pak přijďte prosím včas, abyste stihli registraci a začátek akce.

Kontakty na technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

Přihlašovací formulář:

– Formulář je již uzavřen –

Víkendové transformační setkání s Jiřím Ledvinkou
Vysočina 19.-21.4.2024

Kdy: pátek 19.4. 2024 17h (ubytování je možno od 15h)  –  neděle 21.4.2024 15h

Kde: Hotel Skalský dvůr, více zde: web hotelu; mapa zde: Lísek 52, 593 01 Bystřice pod Pernštejnem

Cena: 16 500 Kč (650 €) / osobu / celou akci.
(V ceně je zahrnuto: 2 noci ubytování, v pátek večeře, sobota plná penze, neděle snídaně, oběd, lektorné, pobytová taxa.)

Popis:
Zveme vás na pobyt s Jiřím Ledvinkou na Vysočinu.

Dopřejte si víkend v hotelu v srdci Vysočiny, v prostředí krásné přírody, spojený s besedami s Jirkou Ledvinkou.  Můžete se zde hojně věnovat i svým tématům na besedách nebo si osobně promluvit s Jirkou.

Během pobytu budete mít dostatek času na procházky, turistiku či sdílení s dalšími účastníky. K dispozici bude stravování, příjemné hotelové ubytování a přátelská atmosféra naší komunity.

Začíná se v pátek 19. dubna večeří od 18 h (ubytování je možné od 15 h) a konec je v neděli 21. dubna kolem 15h.

Každý večer se můžete těšit na besedy ve stylu, jak jste zvyklí jinde v Čechách či na Slovensku. Dále na spontánní setkání, osobní rozhovory a inspirace… Nechme se překvapit, jak se program a setkávání rozvine, uvidíme na místě. Pobyt není určen pro děti.

Ubytování:

Hotel Skalský dvůr nabízí komfortní ubytování, které je pro vás zajištěno na jednolůžkových pokojích. Po domluvě je možné zajistit dvou či více lůžkový pokoj. V případě tohoto požadavku nás kontaktujte na spoluprace@nadejecloveka.cz Pokoje nabízí nádherný výhled do přírody a jsou vybaveny LCD televizorem, koupelnou se sprchovým koutem a sociálním zařízením.

Hotel leží v malebném zákoutí kraje Vysočina uprostřed luk a lesů na břehu Skalského rybníka. Nachází se na pomezí CHKO Žďárské vrchy a přírodního parku Svratecká pahorkatina mezi Novým Městem na Moravě a Bystřicí nad Pernštejnem.

Ve volném čase můžete využít některé z hotelových služeb, jako je vnitřní bazén (pro hotelové hosty je 1 hodina v bazénu zdarma), sauna, kulečníkové stoly (pool, karambol), stolní fotbal, stolní tenis, elektronické šipky, různé společenské hry a další (poplatky za volnočasové aktivity nejsou v ceně pobytu) nebo se vydat poznávat Vysočinu a využít tipy na výlety. Více informací zde.

Kdo máte hudební nástroj, můžete jej vzít sebou, je možno také vzít si karimatky, pokud byste měli chuť si v rámci pobytu zacvičit.

Standardní ubytování je po jednom člověku na pokoj, ale pokud někdo pojede v páru nebo se domluví, že bude spát s někým na společném dvoulůžkovém pokoji, bude mít cenu pobytu nižší o 1400. Tuto informaci a obě jména v tomto případě nejdříve napište na email technické podpory a vystavíme vám ručně fakturu s nižší částkou.

 

Neobracejte se na nás prosím s žádostmi o domluvení spolujízdy. Z kapacitních důvodů a s ohledem na platnou legislativu, to není možno z naší strany zařizovat.

 

Registrace:
Přes objednávkový formulář níže. Na tuto akci bohužel aktuálně není možné zvolit platbu on-line kartou. Po vyplnění registračního formuláře dostanete do e-mailu instrukce pro platbu převodem.
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu na platby@nadejecloveka.cz

Přihlašování uzavřeno.

 
Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o platbě a potvrzení rezervace místa na besedě. Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny. Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a potvrzení rezervace místa na besedě.

Na setkání pak přijďte prosím včas, abyste stihli registraci a začátek akce.

Kontakty na technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

Přihlašovací formulář:

– Formulář je již uzavřen –

Vystoupení Jiřího Ledvinky jako hosta v divadle Gabriely Filippi
Praha 25.4.2024

Kdy: ve čtvrtek 25.4.2024 od 19:00 do 22:00

Kde: Klub Lávka, Novotného lávka 201/1, Praha 1 – Staré Město, 110 00

Cena: 490 Kč (19,30 EUR)

Popis:
Zveme vás do Divadla Gabriely Filippi na představení Anastasia, kde jako host večera vystoupí po představení i Jiří Ledvinka.

Zde je odkaz na celou akci včetně informací a odkazu na objednání vstupenek:

https://gabrielafilippi.cz/vstupenky-anastasia-praha-lavka-25-04-2024/ 

Registrace:

Na stránkách pořadatele na odkazu výše. Naděje člověka není v tomto případě pořadatelem.

Přihlašování je otevřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Na stránkách pořadatele.
Lokalitu pak naleznete ZDE.

– Formulář je již uzavřen –

Online beseda s Jiřím Ledvinkou a Tomášem Ondrákem na téma Komunikace s dětmi
29.4.2024 od 19:00

Kdy: v pondělí 29.4.2024 od 19:00 do 20:30

Kde: online přes aplikaci Zoom

Cena: 1500 Kč/osobu (62 EUR)

Popis:
Zveme Vás na besedu s Jiřím Ledvinkou a Tomášem Ondrákem, tentokrát tematicky zaměřenou na oblast výchovy dětí, komunikaci s dětmi a harmonii v rodinách. Setkání, kromě tematického povídání, probíhá hlavně také formou otázek a odpovědí, řešení konkrétních situací, ale může mít také formu debaty a sdílení nebo chvil v tichu a prostém bytí. Celé setkání je podpořeno intenzivním harmonizačním procesem, který bude probíhat naplno po celou dobu besedy.

Jiřího a Tomášovi reakce a odpovědi jsou vždy individuální, přesně na míru danému člověku a aktuální situaci.

 

K vysílání je možné se připojit nejdříve 10 minut před zahájením akce.
Záznam z této besedy bude dostupný 2 týdny – další den po vysílání pošleme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí.

Při objednání je tentokrát možná pouze platba převodem.

Přihlašování je otevřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o přijetí platby a přístupové údaje na besedu.
Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny.
<span“> Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a přístupové údaje na besedu.

Připojení na besedu přes aplikaci Zoom
Do Zoomu je potřeba se nejdříve registrovat na stránce https://www.zoom.us/signup, (kdo ještě nemáte svůj účet) a nainstalovat si aplikaci – spouštěcí ikona bude pak vidět na ploše. V aplikaci pak kliknete na ikonu „Join meeting“ (Připojit se k setkání) a tam zkopírujete přihlašovací údaje nebo kliknete na odkaz z emailu s přístupy.
K vysílání je možné se připojit nejdříve 10 minut před zahájením akce.

Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

– Formulář je již uzavřen –

Žernovnický seminář – duben/květen 2024 – 14:00-15:30
Žernovník – 5 uzavřených navazujících setkání

Kdy:
Úterý    16.4., 14:00 – 15:30
Úterý    23.4., 14:00 – 15:30
Úterý    30.4., 14:00 – 15:30
Pondělí 13.5., 14:00 – 15:30
Pondělí 20.5., 14:00 – 15:30

Kde: Žernovník 18, Žernovník679 21, okres Blansko

Cena: 12500 Kč/osobu (495 EUR)

Zveme vás na komorní živé setkání s Jiřím Ledvinkou v Žernovníku na Moravě.

Popis:

Zveme vás na Žernovnický seminář, který se bude skládat z 5 navazujících besed na veškerá témata, která budete chtít do hloubky rozebrat a následně poskládat do jiné roviny.
Seminář bude probíhat v ustálené skupině 10 osob a setkání bude probíhat jednou týdně vždy ve stanovenou dobu.
Vezměte si s sebou svoje přezůvky.

Účast není možné kombinovat s náhradní účastí nebo jiným během jiné skupiny v jiném čase. Je potřeba využít všechny termíny se „svou“ skupinou. Platba za celý balíček setkání je splatná najednou, při neúčasti na jednotlivých setkáních se platba nevrací. Stornování celého balíčku je možné do 5 dnů před prvním setkáním.

Registrace:
Přes objednávkový formulář níže – po jeho vyplnění dostanete instrukce pro platbu převodem do emailu.
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu na platby@nadejecloveka.cz.

Přihlašování je již uzavřeno.

Pokyny pro registraci:

Jak provést objednávku a platbu
Níže v této pozvánce vyplňte objednávkový formulář. Po jeho vyplnění a odeslání budete buďto přesměrování na online platební bránu s možností platby kartou okamžitě nebo je možnost platit klasickým převodem. Po odeslání objednávky vám vždy pošleme do emailu potvrzení o přijetí objednávky se zálohovou fakturou. Pokud jste již uhradili kartou, není potřeba nic dalšího. Pokud jste zvolili platbu převodem, uhraďte fakturu převodem ve zvolené měně – nezapomeňte uvést Variabilní symbol (při platbě ze zahraničí alespoň do textového pole pro poznámky).

Co bude následovat
Při platbě kartou – by vám obratem mělo přijít do emailu potvrzení o platbě a potvrzení rezervace místa na besedě. Při platbě klasickým převodem – mezi bankami v ČR trvá převod 1-2 pracovní dny, při platbě ze zahraničí 1-4 pracovní dny. Po zaplacení vám přijde na email potvrzení o přijetí platby a potvrzení rezervace místa na besedě.

Na setkání pak přijďte prosím včas, abyste stihli registraci a začátek akce.

Kontakty na technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

FAQ - Nejčastější dotazy:

Jak správně provést platbu?
Po objednávce vám přijde do emailu zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Při převodu je potřeba uvést VARIABILNÍ SYMBOL (jedinečný pro každou objednávku – více objednávek tedy prosím plaťte zvlášť a ne najednou) a ideálně i napsat i své jméno do pole s textovou poznámkou. Bez toho není možné platbu identifikovat.

Jak dlouho trvá převod?
To záleží podle země a typu banku. V rámci ČR je převod ten samý den, nejpozději do druhého dne. Při platbě ze zahraničí 1-4 PRACOVNÍ dny podle toho, jakou banku používáte. Při platbě z pošty v zahraničí trvá převod až týden.

Co když mi nepřijdou přístupové údaje na online akci?
Pokud Vám nedorazí přístupy do emailu – v rámci ČR do druhého dne večer nebo při přeshraniční platbě do 4 PRACOVNÍCH dnů nebo celkově nejpozději do rána toho dne, kdy je vysílání – napište na platby@nadejecloveka.cz, pošlete potvrzení o převodu a pošleme vám přístupy znovu ručně. Většinou vám automatické emaily od objednávkového systému s přístupovými údaji nedorazí, protože jste a) měli překlep v emailové adrese zadané do objednávky, b) uvedli jste emailovou adresu ve firemní doméně – firemní bezpečnostní programy naše emaily většinou nedoručí nebo c) náš email skončil někde ve vaší spamové složce, která se pravidelně promazává.
Prosíme, abyste se ideálně sháněli po svých přístupech dříve, než 10 minut před zahájením besedy – pak může být reakce technické podpory pomalejší, kvůli vytížení před zahájením online vysílání a nemusíte tak dostat své přístupy včas.

Přišla mi od vás připomínka k platbě, ale platbu jsem už odeslal.
Protože se jedná o převod a ne online platbu, banky mohou mít zpoždění (např. přes víkend neprobíhají přeshraniční platby nebo převody v ČR mohou trvat do druhého pracovního dne). Naopak náš objednávkový systém posílá emaily automaticky po 3 a 6 kalendářních dnech od objednávky. Pokud jste tedy už platili a platba je na cestě, je vše v pořádku a jakmile dorazí, přiřadí se k vaší původní objednávce a email s připomínkou můžete ignorovat.

Do kdy je možné se přihlásit na besedu?
Buďto do naplnění kapacity (např. Otisky pro pokročilé bývají obsazené do 1-2 dnů) nebo nejdéle 5 dnů před začátkem samotné online akce, aby stihly dojít i přeshraniční platby a všichni dostali přístupy včas.

Jaká je maximální kapacita různých online akcí?
Online Boží Otisky – bez omezení. Online Setkávání v Božství – bez omezení. Online Boží Otisky v Tichu – bez omezení. Online Vědomá setkávání se Soňou Šťastnou – 70 účastníků. Online besedy s Jiřím a Katarínou Soleil – 150 účastníků. Online besedy s Jaroslavem Duškem – bez omezení. Další druhy akcí – dle informací v jednotlivých pozvánkách.

Co když nestihnu online besedu, bude dostupný záznam? A co soukromí?
Ano i ne, podle typu online setkání.
– Záznam z Besed a Otisků pořizujeme. Druhý den po živém vysílání posíláme všem přihlášeným odkaz, kde bude záznam ke shlédnutí (záznam není na původním vysílacím přístupu, ale na samostatném odkazu). Záznam bude k dispozici 14 dní po vysílání, pak bude z odkazu Zoomem automaticky smazán.
Na záznamu je vidět jen ten, kdo právě mluví – dotazující se nebo Jiří nebo organizátor – ostatní diváci nikoliv.
Pokud budete chtít mít dotaz na nahrávaných besedách a přitom zůstat v anonymitě, můžete vypnout kameru a místo svého celého jména zadat při přihlášení jen křestní jméno nebo přezdívku. Přihlášením na besedu se záznamem souhlasíte s nahráváním.
– Záznam z Otisků v Tichu nepořizujeme.

Mám nárok na vrácení platby, pokud nestihnu termín?
Ne, bohužel. Termín si musíte hlídat sami a zmeškání nedává automaticky nárok na vrácení platby ani poskytnutí jiného náhradního termínu. Termín – onlinovou vstupenku – můžete přenechat někomu dalšímu, v rodině, známému,… Ve výjimečných případech můžete zkusit napsat na technickou podporu na email platby@nadejecloveka.cz a zkusit probrat svůj případ individuálně.

Mohu poslat peníze předem bez objednávky nebo když už je objednávání uzavřeno?
Ne. Bohužel nemůžeme přijímat platby bez vypárování s objednávkou.

Mohu posílat ze zahraničí platby i jinak než převodem?
Ne, bohužel. Technicky jsme zařízeni pouze na platby převodem. Neposílejte hotovost poštou ani přes služby typu MoneyGram, Western Union, apod.

Jak se správně registrovat na Zoomu?
Pokud nemáte účet, jděte na www.zoom.us a pak klikněte na Sign up a projděte registrací. Případně jde pouze stáhnout aplikace na https://zoom.us/download – před besedou ji pak spustíte a kniknete v ní na „Join“ (Připojit se k setkání). Pokud potřebujete vědět detaily k ovládání, dobrý návod naleznete třeba ZDE.

Jak často vypisujete nové akce? Kdy budou vypsány další?
Zhruba jednou za měsíc až měsíc a půl. Záleží na vytížení Jiřího a také jednotlivých organizátorech a termínech živých akcí. Ve volných termínech pak zaplánujeme online akce. Automatické informování o novinkách zatím neposkytujeme. Pro hlášení novinek na stránkách Akce můžete využít různé volně dostupné nástroje pro sledování změn na internetových stránkách.

Dělá Jiří i osobní konzultace?
Ne, bohužel. Možnost setkat se s ním a zeptat se jej, je pouze na online akcích přes Zoom nebo na živých besedách. Pokud preferujete individuální konzultaci, můžete se obrátit na Jiřího spolupracovníky Soňu Šťastnou (www.stastna-chvile.cz) nebo Tomáš Ondráka (www.tomasondrak.cz).
Kontakty na organizátory a technickou podporu neslouží na vzkazy a dotazy pro Jiřího.

Jaké jsou Jiřího oficiální komunikační kanály?
Novinky, pozvánky akce, besedy a nahrávky najdete pouze na těchto oficiálních stránkách a na Jiřího Youtube kanále. Naděje člověka neprovozuje Facebookový ani Instagramový profil. Oficiální rozhovory a články můžete najít případně ještě na webových stránkách a Facebooku lidí, se kterými Jiří rozhovor nebo besedu natáčel.

Přihlašovací formulář:

– Formulář je již uzavřen –

Nadcházející akce:

NOVINKA Víkendové transformační setkání s Jiřím Ledvinkou
Vysočina 31.5. – 2.6.2024

Popis: Zveme vás na setkání do krásného prostředí Vysočiny spojený s besedami s Jirkou Ledvinkou. Bude dostatek času na besedy, procházky, turistiku či sdílení s dalšími účastníky. K dispozici bude stravování, příjemné hotelové ubytování a přátelská atmosféra, která vaši pohodu jen umocní. Setkání a semináře nejsou určeny pro děti.

Kdy: 31.5. – 2.6..2024
Kde: Vysočina – naživo

Přihlašování: Otevřeno
Cena:15 500 Kč (620 €) / osobu

Rozhovory a články: